  • Data: 2009-03-31 21:48:26
    Temat: Re: działka niby rolna... problemy agencyjne
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "szwagier" <k...@p...fm> wrote in message
    news:gqtfs4$bh4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jasne. Jak sprzedaja tanio to sa awantury ze "ktos robi na tym kokosy".
    > Jak gospodaruja prawidlowo - zwiekszaja wartosc nieruchomosci w celu
    > uzyskania jak najwyzszej ceny - to i tak machlojki, bo ktos chce kupic
    > tanio.

    ech nie ma to jak dokopać leżacemu... ale to polska specjalnośc
    ciekawe jakbyś sam zareagował próbując kupić coś przez 8 lat
    i odbijając się od nieudolności urzędasów i ciągłe zmiany przepisów
    i jak juz się pojawi swiatelko w tunelu, to warszafka odrzuca wycenę
    lokalnego rzeczoznawcy
    bo "nie ma zakazu wybudowania się na tej działce" i mozna zedrzeć ...

    > W zasadzie nawiazujac do pierwszego wiersza Twojego posta pozwole sobie
    > potwierdzi - owszem, masz problem. Z glowa.
    > Ciekawy kraj, ciekawi mieszkancy...

    i ciekawi internauci
    krewni kaszpirowskiego, przez NNTP potrafią stawiać diagnozę!

    ale rzeczywiscie trzeba mieć narąbane żeby upierać sie
    przy mieszkaniu w takim kraju - tu się zgodzę...