    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: e komputerowcy
    Date: Wed, 5 Dec 2018 15:32:52 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Ocena czysto subiektywna poparta odbiorem audiowizualnym wkurwionych
    > użytkowników u mnie w robocie. Ja tkwię uparcie przy Win7 nie dając sobie
    > zmienić kompa na nowego. Jak wyszedł win10 czytałem sporo artykułów i analiz
    > ruchu sieciowego, szpiegostwo na maxa. Nie żeby mi to wymiernie przeszkadzało,
    > ale jest to jakiś dyskomfort. Poza tym w dziesiątce wkurwia mnie wygląd
    > a'la tablet, sklep mikrosoftu i inne niepotrzebnie wciskane badziewia.

    nie kwestionuję, ale niektóre rzeczy można poprawić - zacznij od classic
    shella :)
    ja siedzę na 8kach głównie (mam też 7ki i 10tki). Nakupiłem sobie
    licencji jak były w licencjonowaniu PUL za nieduże pieniądze i mam w
    zasadzie boxy w cenie oemek, które były o prawie połowę tańsze niż
    obecne oemki (kurs dolara).

    10tkę da się okiełznać i o dziwo - działają dość stabilnie (ale pod
    warunkiem wyłączenia uśpienia hybrydowego lub restartowania komputera co
    kilka dni przez 'uruchom ponownie')