  • Data: 2018-12-05 19:44:16
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 19:18:05 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ja. W każdym momencie możesz zrobić cesję lizingu. Możesz też poczekać do
    > końca umowy (czyli co max 3 lata) i sprzedać bez pośrednictwa ;)

    Weż no wytłumacz mi jak chłop krowie na rowie bo coś nie kapuję
    Dzisiaj wylizujesz auto warte 100tys. "W każdej chwili" piszesz czyli przyjmijmy że
    za rok robisz "cesję lizingu" i "masz te 60-70k do spieniężenia"?
    Wszedł bym w taki biznes ze dzisiaj biorę auto w lizing a za rok mam 60-70tys do
    spieniężenia ale mi to szwindlem jakimś pachnie. Wyjaśnisz może skąd te 60-70tys dla
    liżącego się biorą "w każdym momencie"?