eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefarby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematyRe: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy
  • Data: 2012-02-26 19:43:45
    Temat: Re: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lut, 10:58, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Mój sąsiad malował beckersem i jednokrotne malowanie nigdzie nie wystarczyło.

    Wiele zalezy od techniki malowania i walka. Jak masz walek bardziej
    "gabczasty" niz wloknisty to idzie mniej farby i trzeba malowac dwa
    razy. Ja maluje walkiem z dosc dlugim wlosiem - idzie troche wiecej
    farby bo sam walek wpije sporo na poczatku malowania no i sporo wiecej
    farby zostaje na scianach ale moze dlatego wystarcza mi jednokrotne
    malowanie :) Walek taki daje tez fajna strukture - wyrownuja sie
    dzieki temu roznice miedzy np. gladka powierzchnia gipsowa, a lekko
    chropowata z tynku CW. Calosc wyglada identycznie. Swoja droga kupilem
    ten swoj walek na poczatku budowy - dalem 40 pln, taki troche lepszy -
    i mam go do dzisiaj! Malowana cala chata (w sumie z 1000m2 -> sciany +
    sufity ) - malwane grunt + farby i walek dalej zyje i ma sie bardzo
    dobrze - trzy dni temu nim malowalem sypialnie :D
    pozdr.

    --
    Adam