  • Data: 2012-01-16 18:10:19
    Temat: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem żadnym sprzedawcą. Wkurwia mnie to, jak ktoś się wymądrza nie
    > mając pojęcia o czymś.

    drogi sprzedawco... żeby sprzedać coś za cenę będącą 10-cio krotnością
    wartości to dysponowanie fachową wiedzą z dziedziny niestety nie
    wystarcza, czasem wręcz przeszkadza... tu trzeba jeszcze dorobić
    ideologię, stworzyć przekonanie o konieczności posiadania tej rzeczy,
    oderwać od rzeczywistości, odpowiednio zmotywować... ale to chyba
    wiesz od swojego coacha, grand managera, guru, czy jak go tam u siebie
    zwiecie...

    pozdrawiam
    s_13