  • Data: 2013-06-29 16:16:56
    Temat: Re: filtr wody na caly dom
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 29 czerwca 2013 15:44:55 UTC+2 użytkownik Lukasz Kozicki napisał:

    > Sorry, sprawdziłem - to faktycznie zwykła sól.
    >

    > ŁK

    Picie wody z nadmierną ilością sodu było tak niewygodne że pominąłeś celowo czy
    przypadkowo. Jak woda z nadmierną ilością sodu szkodzi mnie to wolę wydać trochę
    więcej na proszek do prania. Proszku wbrew temu co sugerują sprzedawcy takich
    wypasionych systemów do wody nie zużywa się w domu tonami. Oszczędność na proszku
    jest znikoma, porównywalna z kilkoma paczkami papierosów albo kilkoma litrami piwa
    rocznie. to nie argument. Argumentem jest zdrowie a woda z sodem nie jest zdrowa.