  • Data: 2010-01-18 17:41:33
    Temat: Re: folia pod ogrzewanie podłogowe
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hj1q3q$97c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Zapytaj projektantów. Przeciez w tu też folia jest na styku z wełną i na
    > dodatek na kleju. Według was przeciez nie ma to sensu a jednak kazdy wie
    > że tak się izoluje najefektywniej.

    Skoro zostalem wywolany do tablicy to poprosze o jakies namacalne zrodla.

    > Maniek4 sam sobie zaprzeczył twrerdząc że folia pod betonem to marketing
    > ale sam się chwalił że ma rury do solarów izolujowane otuliną i owijana
    > taśmą aluminiową.

    To jest naciaganie argumentow do wlasnych teorii i w tym kontekscie wolal
    bym nie byc mieszany do sprawy. Napisalem co jest moim zdaniem i nie mam
    zamiaru zmieniac zdania tylko dla tego, ze uwazasz, ze wylewka zdaje sie
    wisiec w powietrzu nad folia metalizowana.
    Co do solarow, nie chwalilem sie tylko napisalem, ze aby slonce nie zjadlo
    kauczukowej otuliny to na calosc nalozona jest rura aluminiowa stosowana w
    motoryzacji o odpowiedniej srednicy. Ona ma chronic otuline a nie tworzyc
    jakies wirtualne zyski. A skoro o motoryzacji to nie ma to nic wspolnego ze
    sprawnoscia silnika spalinowego.

    Pozdro.. TK