  • Data: 2016-11-21 07:54:52
    Temat: Re: fotowoltaika - jakie realne uzyski?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2016 o 14:29, Mateusz Bogusz pisze:

    > A jak unijne, to w postaci kredytu więc i tak wychodzi że z własnych.

    co nie zmienia faktu, że lepiej własne pieniądze wydać, niż żeby inni
    wydali.
    Sam projekt dość dziwny - pojawił się na stronie urzędu na 5 dni,
    wniosek dostajesz mailem jak do nich zadzwonisz, rozmawiałem z dwoma
    osobami pracującymi w urzędzie w innych działach i nic o tym nie
    wiedzieli. Temat w ogóle nie nagłośniony, chętnych pewnie niewielu się
    znajdzie - bo kto akurat wtedy na stronę urzędu wejdzie...

    Łukasz