    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fotozagadka :)
    Date: Thu, 8 Dec 2011 13:57:27 +0100

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4ee0afd0$0$5801$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak się teraz zastanawiam: A może powiercić otwory w płytach GK i napuścić
    > na szczyty piany niskoprężnej. Trochę się boję, żeby mi nie wyrwało
    > membrany paroprzepuszczalnej. Próbował ktoś?

    Albo jak dachówki to wejśc na dach rozebrać pas dachówek z góry na dół
    podkuć co się da podkuć na tyle żeby chociaż te 5cm styro przykleić. Co
    sobota inną stronę zrobić. Ważne jest też aby nakleić pionowo styropian na
    ścianę szczytową na poddaszu jeżeli jest nieogrzewane. Wystarczy metrowy pas
    od podłogi.