  • Data: 2009-04-01 20:50:40
    Temat: Re: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Usrobo pisze:

    > za miesiąc marzec 2009, moze to komuś pomoże w wyborze systemu

    14.02 - 14.03

    > dom ok 140m kw. z poddaszem, 3W, 3 sezon,

    Dom 150m2, 2W, drugi sezon.

    > 3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk

    Ogrzewanie powietrzne, piec kondensacyjny Carrier Infinity 58MVB-060,
    Trójmiasto. Pompa ciepła w tym okresie nieużywana, za to kominek przez
    nie więcej niż 10% czasu.

    > temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)

    Temperatura na sterowniku 22 stopnie całą dobę, powód taki sam :)

    > ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni

    Ogrzewanie domu + wody.

    > 444m3

    188m3

    Konkludując - albo to żart, albo coś masz nie tak. No chyba że na
    południu jakieś gorsze warunki były, co by mnie nie zdziwiło. U nas nad
    morzem do dupy lato i do dupy zima. Znaczy, w lecie chłodno a w zimie
    ciepło :) Za to piździ jak na Uralu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio