  • Data: 2009-04-03 09:13:20
    Temat: Re: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gr286v$rkg$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Czyli jakieś 3000-4000 na rok całkowitych kosztów.

    Troche przesadziłeś. Zmotywowałeś mnie do tego żeby policzyć. Za 2008 rok
    2237,98 pln, ogrzewanie, CWU, gotowanie. Dom jak wspomniałem w części dość
    stary i ciągle w trakcie modernizacji.

    P.S. Pierwszy rachunek jaki dostałem 2 lata wcześniej w wysokości prawie 800
    złoty mnie załamał. Poprzedni właściciele tego domu chyba mieli drukarkę do
    kasy w piwnicy, bo dla przykładu zapomnieli zakleić otwory po tym jak
    przebijali się wstawiając rurę gazową, a przez drzwi wejściowe potrafiło
    nadmuchać śniegu.

    Tomasz