  • Data: 2015-11-15 18:55:19
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-15 o 17:34, Budyń pisze:

    > ja nie pytam co mozna tylko co łatwiej - i wychodzi ze gdy zaplecze masz to
    łatwiej. Zorganizowanie zaplecza to sporo czasu, cele polityczne zamach moga
    przeminąc. Zatem nie ma co sie pchac z zapraszaniem zaplecza.

    Jeśli chodzi o ścisłość, to pytałeś o prawdopodobieństwo wystąpienia
    zamachów
    i ono nie zależy od nasycenia imigrantami, tylko od zupełnie innych
    czynników.
    Jak dziś nasz premier ogłosi, że będzie czynnie, jawnie walczył z
    państwem islamskim i będziemy bombardować lotami z Polski islamistów w
    Syrii,
    to bez posiadania zaplecza w Polsce w ciągu kilku miesięcy zrobią
    nam ze dwa wybuchy w metrze czy na stadionie, żeby nas "ukarać".
    A jeśli chodzi Ci o łatwość dokonania zamachu to jest trochę coś innego.
    Jak będziemy mieli "zaplecze", ale nie będzie odpowiedniej polityki,
    to nie będzie też zamachów.