  • Data: 2013-05-01 23:54:16
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-01 16:26, Kris pisze:

    > Ciekawe czy sprawdził jaki przewód ma na przyłączu;))

    LGY 5x25mm, zabezpieczenie przedlicznikowe 2x3x63A (szr), BM chyba 125A.

    Wiem co piszę i wiem czego szukam. Na razie nie znalazłem żadnego
    sensownego słupka na podstawowe gniazdka z miejscem na jakieś dodatkowe
    w przyszłości. Tylko wersje ogrodowe z półki mało profesjonalnej.

    A zakup auta elektrycznego jest zaplanowany na ten rok więc to nie jest
    odległa przyszłość ;)