  • Data: 2013-05-01 23:57:35
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

    Adam pisze:

    > Ja przeciez licze i tak ledwo 30KM, a nie normalne ~100KM.

    przykładzik:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_volt
    baterie 16kWh
    zasięg (elektryczny) 83km

    Jadąc 83km/h przejedziemy ten zasięg w godzinę, i średnia moc do pchania
    tego wyjdzie 16kW.

    22kW, możnaby to policzyć z wybiegu rozpędzonego samochodu) na pokonanie oporów
    ruchu. Proszę jeszcze raz liczyć i napisac ile wyjdzie na 100km :-)

    > Mowimy o samochodzie z krotkim zasiegiem, czyli przede wszystkim do miasta, gdzie
    robisz non stop start-stopy.

    conieco da się odzyskać z tych stopów.

    bajcik