    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grubość izolacji poziomej fundamentów
    Date: Mon, 27 May 2013 10:31:23 +0200

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    Witam,
    U mnie w roku 2000 była izolacja w postaci podwójnej papy na lepiku na
    gorąco. Sprawdza się.
    U sąsiada jest w projekcie folia.
    Jeśłi jest folia 0,3 to powinna być jej jedna warstwa czy dwie??
    Tak położona na ścianie fundamentowej czy może klejona?
    Jak to było u Was w projektach??

    W projekcie standardowo: 2 x papa na lepiku

    W praktyce ja dawałem porządną papę termozgrzewalną 5mm. Tak radził mój
    kierbud. Na wielu budowach widuję takie rozwiązanie 2 x najtańsza papa a
    między tym gruba folia. Papa jako ochrona mechaniczna folii przed
    przetarciem. Ale to już jest sporo więcej zabawy.

    Pozdrawiam
    Ergie