  • Data: 2016-03-27 14:20:23
    Temat: Re: gruntowanie po zdjęciu płytek pcv
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 27 marca 2016 13:01:31 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Dałem w jednym pokoju pianomat (namówiłeś mnie kiedyś :>) zamiast tektury i troszke
    tłumi grzanie (zasilanie mam 26-27st).

    Costam pewnie stlumi ale 3mm to cienko :) Ja mam w calym domu pianomat i nie
    ma problemu z grzaniem - a grzeje pompa ciepla, wiec im nizsza temp. zasilania
    tym place mniej za ogrzewanie (bo COP lepszy). Zeszly rok (CO+CWU+DZ+pompy i
    cala kotlownia) wyszedl 2274 pln, ten sezon (od konca pazdziernika do dzis)
    poki co - 1670 pln wiec nie mam co narzekac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.