  • 1. Data: 2016-03-23 21:53:44
    Temat: gruntowanie po zdjęciu płytek pcv
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Będę zdejmowała z podłogi płytki pcv, aby położyć panele.
    Czy beton, po zdjęciu płytek pcv, oczyszczeniu i wyrównaniu należy
    zagruntować?
    Jeżeli tak to czym: unigruntem czy może pomalować farbą do betonu?
    A dopiero na to położyć podkład i panele?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-03-23 22:16:01
    Temat: Re: gruntowanie po zdjęciu płytek pcv
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 21:54:08 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
    > zagruntować?
    > Jeżeli tak to czym: unigruntem czy może pomalować farbą do betonu?
    > A dopiero na to położyć podkład i panele?

    Po co? :) Gruntuje sie zeby wzmocnic podloze - zeby lepiej trzymala farba,
    klej etc. Panele to podloga plywajaca. Grunt kompletnie nic nie da.
    Nie gruntuj za to postaraj sie, zeby bylo rowno bo to jest dla paneli
    najwazniejsze. Jak bedzie nierowno - powstana puste przestrzenie ktore
    nie dosc, ze beda dudnic to jeszcze panele szybko sie zniszcza, bo beda
    pracowac na dosc delikatnych zamkach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-03-23 22:28:51
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23.03.2016 o 22:16, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > najwazniejsze. Jak bedzie nierowno - powstana puste przestrzenie ktore
    > nie dosc, ze beda dudnic to jeszcze panele szybko sie zniszcza, bo beda

    Dziękuję :-)

    Krycha.

  • 4. Data: 2016-03-23 23:32:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 22:29:13 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

    > Dziękuję :-)

    Nie ma za co. A na podklad polecam PIANOMAT - jak nie masz tam ogrzewania
    podlogowego to moze byc grubszy (chyba 5mm). Na ogrzewanie podlogowe uzywam
    3mm i jest boski. Nic innego teraz pod panele nie klade, a ostatni raz
    kladlem panele 3 dni temu w piwnicy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-03-24 19:13:27
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23.03.2016 o 23:32, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > 3mm i jest boski. Nic innego teraz pod panele nie klade, a ostatni raz

    Zastanawiam się czy powinnam wszystkie płytki pvc usunąć z podłogi.
    czy te co się mocno trzymają zostawić, po sprawdzeniu czy nie zaburzają
    poziomu podłoża?

    Krycha.

  • 6. Data: 2016-03-24 23:39:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 19:13:30 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

    > Zastanawiam się czy powinnam wszystkie płytki pvc usunąć z podłogi.
    > czy te co się mocno trzymają zostawić, po sprawdzeniu czy nie zaburzają
    > poziomu podłoża?

    Z lekka mnie zadziwilas ta wypowiedzia, bo plytka z klejem ma zwykle 1,5cm,
    a dla mnie rowne to znaczy szpara mniejsza od 2mm po przylozeniu laty dlugosci
    2m w dowolne miejsce podlogi. Jak bedzie wiecej - panele beda pracowac,
    beda glosne i szybko sie rozwala :) Nie moge sobie wyobrazic jak podloga ma
    byc rowna jak zostawi sie na niej kilka plytek 1,5cm?? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-03-25 11:06:31
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 24.03.2016 o 23:39, Adam Sz. pisze:

    > Z lekka mnie zadziwilas ta wypowiedzia, bo plytka z klejem ma zwykle 1,5cm,

    "wszystkie płytki pvc"

    te płytki mają zwykle ok 2-3 mm grubości

  • 8. Data: 2016-03-25 11:08:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 11:06:29 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > "wszystkie płytki pvc"
    >
    > te płytki mają zwykle ok 2-3 mm grubości

    Aaaaa... Szczerze mowiac to nawet nie wiem co to za plytki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-03-25 20:37:19
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 25.03.2016 o 11:08, Adam Sz. pisze:

    > Aaaaa... Szczerze mowiac to nawet nie wiem co to za plytki :)
    > pozdr.

    Takie jakie przyklejano, w blokach, na posadzkę 40 - 30 lat temu.
    Cienkie są.

    Krycha.

  • 10. Data: 2016-03-26 17:05:24
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-03-25 o 20:37, Krycha pisze:

    > Takie jakie przyklejano, w blokach, na posadzkę 40 - 30 lat temu.
    > Cienkie są.
    >
    > Krycha.

    Ja bym w ogóle tych płytek nie zrywał. Podkład 5mm wszystko ładnie wyrówna.

    Pozdrawiam,
    MW