  • Data: 2011-11-24 22:45:11
    Temat: Re: grzejnik płytowy pol goracy pol lodowaty
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jamgsk$pod$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > mam pytanie... co moze byc jeszcze nie tak z grzejnikiem plytowym (kermi),
    > taki zwykly najpopularniejszy model.
    >
    > napelnilem grzejnik odkrecajac odpowietrznik, potem odkrecilem powrot i
    > poczekalem az mi sie przeleje odpowietrnzikiem. zakrecilem odpowierznik i
    > odkreciulem zasilanie... i dupa jest jak bylo.
    > czyli 20% wysokosci grejnika od gory liczac jest goraca a pozostale 80%
    > lodowate.....
    > inne grzejniki natychmniast sa gorace jak doleci do nich woda i gorace sa
    > cale. a ten jeden sukinkot nie rusza. Stal caly rok oprozniony z wody bo w
> [...]

    Może być zapowietrzony lub może być niedostateczny przepływ.
    Aby skutecznie odpowietrzyć odkręć odpowietrznik i unieś w górę ten koniec
    grzejnika gdzie jest odpowietrznik - reszta powietrza powinna wyjść z
    grzejnika.
    Jeżeli przepływ jest niedostateczny to musisz sprawdzić i odkręcić
    całkowicie zawory na zasileniu i powrocie i/lub wyregulować przepływ kryzą
    (jezeli jest)