  • 1. Data: 2011-11-24 22:36:05
    Temat: grzejnik płytowy pol goracy pol lodowaty
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    mam pytanie... co moze byc jeszcze nie tak z grzejnikiem plytowym
    (kermi), taki zwykly najpopularniejszy model.

    napelnilem grzejnik odkrecajac odpowietrznik, potem odkrecilem powrot i
    poczekalem az mi sie przeleje odpowietrnzikiem. zakrecilem odpowierznik
    i odkreciulem zasilanie... i dupa jest jak bylo.
    czyli 20% wysokosci grejnika od gory liczac jest goraca a pozostale 80%
    lodowate.....
    inne grzejniki natychmniast sa gorace jak doleci do nich woda i gorace
    sa cale. a ten jeden sukinkot nie rusza. Stal caly rok oprozniony z wody
    bo w styczniu panowie kladacy glazure go zakladali i zdejmowali a
    zapomnieli napelnic.

    mozecie mi cos podpowiedziec co tam moze byc nie tak? odpowietrzenie to
    nie jest jakas wielka filozofia - byle debil potrafi to zrobic wiec nie
    wierze ze cos tam spieprzylem....

    sir

  • 2. Data: 2011-11-24 22:45:11
    Temat: Re: grzejnik płytowy pol goracy pol lodowaty
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > mozecie mi cos podpowiedziec co tam moze byc nie tak? odpowietrzenie to
    > nie jest jakas wielka filozofia - byle debil potrafi to zrobic wiec nie

    Może być zapowietrzony lub może być niedostateczny przepływ.
    Aby skutecznie odpowietrzyć odkręć odpowietrznik i unieś w górę ten koniec
    grzejnika gdzie jest odpowietrznik - reszta powietrza powinna wyjść z
    grzejnika.
    Jeżeli przepływ jest niedostateczny to musisz sprawdzić i odkręcić
    całkowicie zawory na zasileniu i powrocie i/lub wyregulować przepływ kryzą
    (jezeli jest)

  • 3. Data: 2011-11-25 06:14:17
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-11-24 23:45, Jackare pisze:

    > Może być zapowietrzony

    Jeśli jest ciepły u góry, to raczej nie jest zapowietrzony.
    Ja bym bardziej stawiał na uszkodzony zawór.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2011-11-25 08:46:40
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 24, 11:36 pm, Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > mozecie mi cos podpowiedziec co tam moze byc nie tak? odpowietrzenie to
    > nie jest jakas wielka filozofia - byle debil potrafi to zrobic wiec nie

    Jeszcze raz odpowietrz.
    Sprawdz czy przypadkiem nie masz rur puszczonych w taki sposob ze
    mogly sie zapowietrzyc gdzies po drodze.

  • 5. Data: 2011-11-25 10:29:27
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    grzejnik jest 1m od pieca a dalsze grzejniki grzeja jak wsciekle.
    sprobuje jeszcze z podniesieniem jednej strony grzejnika

  • 6. Data: 2011-11-25 10:53:42
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 25, 11:29 am, Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> wrote:
    > grzejnik jest 1m od pieca a dalsze grzejniki grzeja jak wsciekle.
    > sprobuje jeszcze z podniesieniem jednej strony grzejnika

    No to tlumaczy dlaczego jest goracy na gorze. A dol jest zimny.
    Obstawiam ze zakrecony jest dolny zawor przy grzejniku (jesli jest)
    albo dolne przylacze jest zatkane.
    Grzejnik jest odpowiednio wypoziomowany?
    Sprobuj go ponownie odpowietrzyc ale bez krecenia przy dolotach.
    Popukaj w niego troche. Bedziesz slyszal ze gdzies jest pusty jesli
    jest zapowietrzony.

  • 7. Data: 2011-11-30 17:07:03
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    u mnie w tej samej sytuacji pomoglo poziomowanie tzn uniesienie konca
    grzejnika lekko do góry :)

    Pozdr
    rt

    http://decore-meble.pl