  • Data: 2011-01-13 10:21:01
    Temat: Re: grzybek i pokoik dziecinny
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:igmfvn$3lr$1@news.onet.pl...
    > Dajmy styropian od wewnątrz - skoro ściana nie będzie ogrzewana to znów
    > punkt rosy wypadnie w styropianie, więc na samej ścianie bądź w niej nic
    > się nie wykropli. Poza tym ścian jest zbyt zimna by grzyby tam rosły - no
    > ja jeszcze nie widziałem w zimie grzybów w lesie :)

    Rozważanie ściany teoretycznej nieskonczenie dużej :-) Ściana rzeczywista
    jest skończona i ma kontakt z sufitem i podłogą siłą rzeczy nieocieplonymi.
    To będą mostki cieplne powodujący ze na krawędzi ściany ZA ociepleniem
    bedzie ciepło i coraz zimniej w kierunku środka ściany. Pewnie trafi sie tam
    punkt rosy wiec dobrze by było zeby ściana miała paroizolację a
    pomiaszczenie było dobrze wentylowane.
    Czyli da sie ocieplić od środka ale trzeba wiedziec co sie robi - ale
    znacznie lepiej ocieplać od zewnątrz. Niezależnie od tego co mówi jagr bo on
    ma konstytucyjne prawo być odporny na wiedze.

    b.