  • Data: 2018-01-14 18:49:46
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 14 Jan 2018 18:32:59 +0100, Mateusz Bogusz

    > Żeście uczepili się tego inwertera jak psiego ogona :-P

    No przecież o tym jest dyskusja "od początku", to trudno żeby dyskutowac o
    dupie maryni... I teraz jest tylko próba ustalenia dlaczego Twoja pompa
    pracuje non-stop, choć jest to mocno jałowe.

    > PC PW mają w zasadzie wszystkie inwerter (możemy gdybać dlaczego, może
    > dlatego że są nowszymi urządzeniami od PC PG i teraz nawet moja lodówka
    > ma inwerter nie pisząc już o chłodziarce na lato w samochodzie).
    > Przypomnę tylko, że to na ja użyłem pierwszy tego słowa w tym wątku.

    Jest jasne czemu mają inwerter -- aby płynnie regulować moc (co pomaga
    dopasować się do zmiennych warunków przy pracy na powietrzu). Dlatego
    właśnie gruntówki "pełnego" inwertera nie potrzebują -- mają w miarę stałe
    warunki pracy.

    > A chodzi tak, bo mam na razie G11. Czy będzie kotłować na maksa przez 4h
    > dziennie czy powolutku przez 24h to mnie coś teraz zmieni?

    Sprężarka ma ograniczony przebieg, wiec może zmienić za parę lat. :P
    Dlaczego przy grzaniu domu akumulacyjnego prądem masz tylko jedną taryfę to
    już nawet nie roztrząsam. :P

    --
    Pozdor
    Myjk