    From: mucher <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile czasu stan surowy zamkniety - stan deweloperski
    Date: Sun, 27 Nov 2011 08:50:28 -0800 (PST)

    On 26 Lis, 20:22, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Elektryka - tydzień
    > Hydraulika - 10 dni
    > tynki - 10 dni
    > wylewki - tydzień
    > Montaż drzwi wewn 1-2 dni
    > Kafelkowanie - 10 dni
    > Biały montaż elektryka i armatura łazienkowa - tydzień.
    > Elewacja - 2 tygodnie

    Jeszcze rzeczy typu ocieplenie poddasza, szpachlowanie itp. Osobiście
    zamieniłbym miejscami czas elektryki i hydrauliki. W sumie parę rzeczy
    da się ustawić równolegle, na pewno trzeba sobie materiały przygotować
    odpowiednio wcześniej. U mnie stan surowy otwarty skończyli na
    początku sierpnia - teraz jadą z ociepleniem poddasza- więc ok. 4
    miesięcy do stanu developerskiego. Tyle że teraz czeka trochę przerwy
    technicznej - bo odpowiedzialny wykonawca nie powinien sugerować
    jazdy z wykończeniami kiedy to wszystko mokre (mnie otwarcie
    powiedzieli, że rigipsów mi nie będą szpachlować teraz, bo wszystko
    popęka).

    > To tak z grubsza bardzo, bo nie wiadomo jaki masz ten dom. Dodaj jednak
    > do tego wszystkiego 3 miesiące na związanie i wyschnięcie mokrych
    > elementów wykończenia - tynki i wylewki.

    Zdecydowanie.

    mucher