  • Data: 2011-07-07 13:08:23
    Temat: Re: ile czego da przy ogrzewaniu podłogowym na piętrze?
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:iv452t$kd9$1@news.onet.pl...

    > Na pietrze nie ma co sie za bardzo stratami martwić bo nawet jak nie dasz
    > styro to trochę dogrzejesz parter.
    > Ale 5 cm powinno wystarczyc a z taka gruboscią powinieneś sie zmieścicc

    Też tak mi się wydaje. W końcu dojdzie do równowagi termodynamicznej, strop
    osiągnie jakąś temperaturę i jak bedzie dobre ocieplenie budynku do więcej
    strat nie bedzie.
    Przy kaloryferach nie wolno oszczędzać na styropianie, co u mnie miało
    miejsce i to nie z powodu moich oszczędności ale z głupoty wykonawcy i
    projektanta.
    Teraz nie nawidzę podłogi na parterze. Jest lodowata.