eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek › Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
  • Data: 2012-04-25 09:30:42
    Temat: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 kwietnia 2012 09:12:42 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > grzałki 2kW widziałem po 20zł. Kupić należy korek 5/4" lub 6/4" za 5zł
    > wywiercić w nim dwie, cztery, lub sześć dziurw wsadzić grzałkę(i), zalać
    > ołowiem i gotowe, mamy grzałkę za max 70zł. W wielkim zakładzie w którym
    > pracowałem na utrzymaniu ruchu elektr. w czasach PRLu tak się robiło
    > działało jak należy.

    Ołowioem wystarczy?
    Bo ja w latach 90tych takie grzałki robiłem do destylatora do agregatu w pralni
    chenmicznej i robiłem w ten sposób jak piszesz(korek, otwory) ale spawałem/lutowałem
    to palnikiem acetylenowym i stopem srebra

    > Też coś mi się nie chce w to wierzyć, chyba że ma zasilanie domu 1-fazowe.

    Jak nie ma żadnych urzadzeń warsztatowych, spawarek itp to może i wiecej mu nie
    potrzeba.
    Moja samorobna spawarkla transformatorowa działa na zabezpieczeniu 16a(czasami jak
    elektroda sie przyklei to wywala)a współczesne inwentorowe to spokojne na 16A powinny
    pójść.,
    A bardzo prawdopodobne że przy zamówionym 7kw Maniek ma zabezpieczenia zalicznikowe
    16A.