eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek › Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
  • Data: 2012-04-25 09:36:01
    Temat: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jn85u2$4ij$1@inews.gazeta.pl...

    > to niech sobie wymienią, to ich problem.

    Wymienia, ale za dziesiec lat. Nie beda przeciez dla jednego pana stawiac
    transformatora za kilkadziesiat tysi, a moze linia nie spelnia takich
    wymagan. Piszesz jakbys zycia nie znal.

    > w obrębie budynku a nie na podwórku. W salonie tez moze być :-)

    Ja mam kotlownie przy garazu w obrebie budynku. Garaz nieogrzewany, wiec
    temp. zima tam nie przekracza 14C. Wszelkie straty w zaden sposob nie
    ogrzeja mi domu. Rozwiazania moga byc rozne, ale tworzyc architekture jako
    determinante dla CO to wg. mnie pomylka.

    Pozdro.. TK