eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek › Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Date: Wed, 25 Apr 2012 11:05:50 +0200

    news:jn8dgv$mrf$1@inews.gazeta.pl...

    > sie nie rozumiemy - oni mają obowiązek ustawowy zapewnic ci prąd jaki
    > sobie zyczysz za opłatę przyłączeniową zgodnie z ustawą.

    W jakim czasie?

    > no to miałbyś 18 i w związku z tym mniejsze straty na drodze dom-garaż.
    > Ale oczywiscie najlepiej byłoby postawic taki baniak w czesci ogrzewanej.

    Dokladnie.
    Strata kotlownia garaz to raptem kawalek sciany ale z duza roznica temp. Te
    straty nie ogrzeja mi domu.

    > Na etapie projektu to pewnie łatwo to zrobic -potem juz niekoniecznie.

    Sam wiesz, ze projekt to sztuka kompromisu. Ja przyjalem, ze baniak nie
    bedzie projektowal mi domu i jak to kiedys Werbinski pisal, nie bede czepial
    bojlera w kazdej lazience nad drzwiami jak on proponowal.
    I tak mniej wiecej. Generalnie wszystko zalezy, nie ma pewnych rozwiazan.

    Pozdro.. TK