  • Data: 2013-01-14 14:41:33
    Temat: Re: ile kosztuje(Was kosztował) strop monolityczny
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kcph94$v83$1@node1.news.atman.pl...
    > Takie pytanie w stylu "ile kosztuje samochód".. Ale zapewne jakieś
    > rozsądne widełki można oszacować, w końcu strop od stropu(w ramach
    > technologi)nie różni się zbyt wiele.
    >
    > Chodzi mi o cenę całości, czyli materiał(beton, zbrojenie) usługa i
    > szalunki, za sam strop, bez izolacji, wylewek itp...
    > Proszę oczywiście o dodanie informacji o jego rozmiarach, oraz czy w tym
    > też są wliczone schody itp..
    >
    > Przy okazji jak kto ostatnio robił gęsto żebrowy albo drewniany to niech
    > poda cenę, tak dla pokoleń, niech to zostanie w czeluściach netu w jednym
    > miejscu.

    Witam,

    dokładnych kwot nie jestem w stanie odtworzyć, ale z tego co pamiętam, to
    koszty rzeczywiste nie odbiegły wiele od szacunków. Przed budową szacowałem
    ten koszt na ok. 10kzł (bez robocizny).

    http://forum.muratordom.pl/entry.php?112641-wyb%C3%B
    3r-stropu

    Ze swojej decyzji jestem zadowolony, drugi raz też bym wybrał monolityczny.
    Jest to mocna, solidna konstrukcja. Akustycznie też jest chyba nieźle, ale
    jak zamieszkamy to wtedy będę mógł więcej napisać. A co ważne, zyskałem
    dodatkowe 9cm na wysokości pomieszczeń parteru (mam 2,79cm i taka wysokość
    jest bardziej komfortowa niż blokowe 2,50m).

    Pozdrawiam,
    BWP