  • Data: 2013-01-15 13:20:06
    Temat: Re: ile kosztuje(Was kosztował) strop monolityczny
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakas masakra :) i cenowa i wagowa, dlaczego taki strop wybrałeś?
    > jakie zalety ma i jakie wady w stosunku np.: do terivy, albo ceramicznego
    > stropu?

    Teriva wychodzi drozej. I klawiszuje. Taki monolit przerabia dom w
    niezniszczalny bunkier :-) U mnie na Slaski teriva to porazka - peka na
    laczeniach pustakow. No i robocizna monolitu jest tansza - na slasku
    monolity sa najbardziej popularne wiec i najwiecej majstrow od nich mozna
    znalezc :) Moj spec jak go spytalem o koszt terivy to sie skrzywil i
    powiedzial ze to dla niego 2 x wiecej dlubaniny, a i nosnosc monolitu jest
    znacznie wyzsza przy podobnym koszcie. No i monolit jest cienszy (12-14cm:)
    pozdr.

    Ja mam dwa stropy z terivy, nie pęka nic mi, na sufitach co prawda wszędzie
    była siatka dawana
    fakt, ze strop jest grubszy, ale niby cieplejszy, z tego co kalkulowalem to
    wychodziło podobnie, u ciebie jakas mega ilosc stali wyszła stąd cena taka
    kosmiczna i i psychika spokojna masz bunkier :)

    nie podobała mi się ta teriva bo bardzo krucha była i jak przewiercali się w
    stropie to pęlało po połowie bloczka,
    ale ogolnie nie wyszło wykończenie źle nie mam zastrzeżeń

    pozdrawiam