  • Data: 2013-10-21 19:12:06
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 19:00:22 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Plazma jeli chodzi caly dzien.

    Roznie bywa - czasem chodzi 2, czasem 12h :)

    > Ale jesli masz nieoszczedne oswietlenie i pelno ludzi w domu, to kazdy sobie
    > swieci i tu jest po mojemy niezly kranik.

    To akurat mam policzone bardzo dokladnie. Kazda lampka steruje PLC,
    kazde wyjscie kiedys siadlem przy skrzynce i pomierzylem zuzycie co do W.
    Mam program ktory mi w trybie rzeczywistym zapisuje stany (a wlasciwie
    zmiany) wszystkich lamp do bazy i pozniej pokazuje zuzycie. W srodku zeszlej
    zimy kiedy swieci sie najwiecej wyszlo mi ~40 pln maksimum. Z czego 30%
    to lazienka bo mam bez okna i 5 x 50W halogenki wiec tam w pierwszej
    kolejnosci jezeli juz - wrzuce LEDy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.