    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile płacicie za przeglądy pieców dwufunkcyjnych?
    Date: Sat, 22 Sep 2012 19:46:36 +0200

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:k3ksk7$1opn$1@news2.ipartners.pl...

    > Jak tam, grzejesz już podłogę solarami? Dzisiaj u mnie rano w domu było
    > 20stC. W sypialni lodówka oczywiście bo przy otwartych drzwiach
    > balkonowych spaliśmy. No i moja dzisiaj zmarznięta zapytała, rozpalamy w
    > kominku czy włączamy kocioł?
    > No to przełączyłem solary 100% mocy na podłogówkę. Do 11:00 taka kiszka,
    > słońce za chmurami, moc 400-1000W ale od poludnia się fajnie rozpogodziło.

    Pare dni temu zmienilem schemat na basenowy. Wiesz o co chodzi. Kiedy mocy
    na baniak brak to przelacza sie to to na podloge. Ale rewelacji nie ma. U
    mnie slonca dzis ani grama. Ostatnio wogole tak sobie, poza wczorajszym
    dniem. Tylko o ile do 11 w baniaku czterdziesci cos i moznaby na podloge
    przelaczyc to w drugiej czesci dnia pokazaly sie chmury i zrobilo sie
    gorzej. Sterownik w porywach pokazywal ponad 2kW, ale incydentalnie raczej.
    Ja mam duzo podlogowki i spory dom. Potrzebuje jednak wiecej mocy.
    Przydalyby sie jeszcze ze dwa panele, ale nie za bardzo chce szpecic dach na
    drugiej polaci, ekonomicznie to jak na dzis taki sobie pomysl, no i co robic
    z tym latem? Co prawda mam pare pomyslow, poczawszy od czegos na wzor
    termostatu samochodowego i czegos w stylu chlodnicy w kominie wentylacyjnym,
    ale wkladam to sobie miedzy inne abstrakcje poki co.

    > Między czasie ściągnąłem folię z komina i założyłem w końcu daszek na
    > kominie od kominka.

    A po co Ci daszek na kominie?

    Pozdro.. TK