    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Mon, 21 Sep 2015 11:29:36 +0200

    dyskusyjnych:mtnas9$i4u$...@n...news.atman.pl...

    > Nie wiedziałem, że męża/żony szuka się po zakończeniu studiów, a i
    > dupczyć można się jedynie z dyplomem w ręku. No cóż - widać w
    > regulaminie uczelni nie doczytałem :->

    To popatrz na statystyki. Tak się dziwnie składa że im więcej pań idzie na
    studia tym później zwierają trwałe związki i tym później mają dzieci, a im
    później maja dzieci tym mają ich statystycznie mniej i tym większa szansa na
    wady genetyczne.

    > Co do eksperymentów MEN, to wszystko pięknie, tylko powinna za tym
    > _najpierw_ pójść kasa na system edukacji, a przede wszystkim na zmianę
    > mentalności nauczycieli, a nie jedynie na pomalowanie trawników na
    > zielono i dorobienie placów zabaw (zresztą po ch*, skoro przedszkola są
    > be??). Od 100 lat są problemy z przejściem z programu klas 1-3 na 4-x,

    Problem dotyczy garstki dzieci trzymanych pod kloszem. Jeszcze jak byłem na
    studiach to byli tacy co rodzice im przychodzili sprawdzić wyniki egzaminu,a
    co rano robili śniadanie, a na koniec pomagali napisać podanie o dyplom. Tak
    było jest i będzie!

    Ale nie ma powody by się na nich oglądać oni już są przegrani - nie ma
    powodu by pozostałe dzieci miały mieć opóźniony start przez garstkę
    niedojrzałych emocjonalnie rodziców.

    > Ty też z tych, co to myślą, że dzieci uczą się tylko w szkole, a
    > przedszkole to tylko zabawa i jakieś tam popierdułki? Twoje dzieci
    > nauczyły się czegokolwiek przed pójściem do szkoły, czy wysłałeś tam
    > rośliny, które dopiero odpowiedni specjaliści byli w stanie przygotować
    > do życia? :->

    Przeczytaj powoli cały wątek to będziesz wiedział że piszę że nowa pierwsza
    klasa niewiele się różni od przedszkola dlatego argument że "dziecko sobie
    nie poradzi" nie ma sensu.

    Pozdrawiam
    Ergie