    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Mon, 21 Sep 2015 21:24:22 +0200
    <a...@g...com>
    <mss67c$972$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <msu1k8$mf6$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl> <mtnead$lg2$1@node1.news.atman.pl>
    <mtogbh$mp3$1@node1.news.atman.pl> <mtovha$6u1$1@node1.news.atman.pl>
    <mtp4nb$kkn$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2015-09-21 o 16:37, Ergie pisze:
    > Bawi mnie taka logika że jeśli ktoś nie przestrzega przepisów to należy
    > zmienić przepisy.
    Nie rozumiesz. Ja nie jestem za zmianą przepisów, czyli odwołaniem całej
    reformy. Ja jestem za pozostawieniem wyboru rodzicom, do czasu, gdy
    wszystkie szkoły rzeczywiście przejdą na program ministerialny. Mam na
    myśli "przejdą", czyli nie zrobią tego jedynie w raportach. Najlepszym
    przykładem praktycznego stosowania ustaw jest wybór rady rodziców. Pokaż
    mi szkołę, gdzie robione jest to zgodnie z ustawą, czyli w tajnym
    głosowaniu. We wszystkich znanych mi szkołach/klasach przebiega to w ten
    sposób, że nauczycielka oczekuje zgłoszenia się osób do trójki klasowej.
    Jeśli ktoś się wychyli, że powinno być głosowanie, to najwyżej puści się
    do niego oko ze stwierdzeniem, co będziemy głosować, napiszemy, że było :->

    Nie, gdyż nie było wcześniej rocznika, który przetestował reformę i jej
    wdrożenie w tej szkole.

    > Czy nauczyciele są słowni, czy dyrekcja jest słowna, jakie mają podejście do
    > dzieci id własnych obowiązków?
    A jaką statystyczną próbkę powinienem zbadać, jeśli nauczycieli jest X,
    klas Y, uczniów w klasach Z?

    Maciek