    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 22 Sep 2015 10:33:07 -0700 (PDT)
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl> <mtnead$lg2$1@node1.news.atman.pl>
    <mtogbh$mp3$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <55ffcd2b$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <mtonus$7pe$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mtosd6$c62$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mtp3t9$jok$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mtr41m$dfs$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mtrbfq$lbb$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mtrfp6$t2l$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: imigranci
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 13:58:31 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie, nie 14. jest kluczowa, a 3.
    >
    > Chce jechać podchodzi do Kopacz i się żegna. Proste?

    nie, nie proste -zauwazyles ze obowiazuje zasada precedencji - to pomniejsi rangą
    czekają az wyzsza ranga zaszczyci ja swoja uwagą.
    Porównaj z tym
    https://www.youtube.com/watch?v=hBNbZhcSdls
    https://www.youtube.com/watch?v=7TV6zBqAu1M
    i znajdz roznice w postawie osób wobec prezydenta z naszym przypadkiem.
    To kopaczowa zrobila bład w ceremoniale i tyle.
    Zatem wykazujesz sie skrajna nieobiektywnoscia nazywajac go chamem.

    >Nie oczekujesz chyba że
    > jak prezydent ją olał i zaczął się żegnać ze swoją ekipą to ona będzie się
    > temu przyglądać?

    No dokładnie tak przewiduje procedura, powinna czekac, zdziwiony?

    > Rozumiem, po prostu oczekuję rozwinięcia - stąd pytanie. Skoro chamstwo Ci
    > nie przeszkadza,

    przeszkadza - bezpodstawne jak juz wskazalem opluwanie prezydenta jest chamstwem i mi
    przeszkadza

    > kłamstwa Ci nie przeszkadzają,

    przeszkadzają, a jakze...

    > opluwanie własnego kraju Ci

    a tu miales sie wykazac jakims linkiem - nie masz? to bezpodstawnie opluwasz

    b.