    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Wed, 30 Sep 2015 00:32:35 +0200
    <1...@g...com>
    <mucav9$4fe$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mudh1c$lno$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mudkd4$osm$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mudtau$mp7$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mue2ht$s4b$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 2015-09-29 o 17:21, Budyń pisze:

    > maniek - wyłącz emocje bo ci sie włączyły.

    A nie, zachecam jedynie do myslenia. W podstawach psychologii jest taki
    frazes - jak chcesz zrozumiec kogos innego to postaw sie w jej sytuacji.

    > Nie siedzimy w kinie na łzawym filmie tylko mamy realny problem. Zauwaz ze oni tu
    płyną z turcji.

    To zalozenie jest prawdziwe czesciowo.

    > Niewątpliwie cierpia tam niedostatek ale tam ich zyciu nic nie grozi wiec nie
    opowiadaj o trupach dzieci na plazy

    Dzis w wiadomosciach powiedzieli, ze 11 milionow ludzi w Syrii opuscilo
    domy. W ich przekonaniu w obawie przed smiercia.

    > - na łódke to dziecko wsadzil rodzic w chwili gdy nic mu nie groziło. Ino do raju
    chcial sie dostac.
    > To nie jest jakos specjalnie naglasniana po to abys myslal ze ratujesz komus zycie.
    Ano moze i pojedynczym sztukom ratujesz - ale reszta sie na łódki pcha dobrowolnie.
    Jesli czesc sie potopi to nie nasza wina.

    Jasne, ze nie nasza. Dlatego napisalem - gdyby byli uposledzeni
    psychicznie to jako chrzescijanin wsadzisz ich w te lodzie i odeslesz w
    morze? Juz pomijam zalozenie, ze do raju.

    > Natomiast mordowani chrzescijanie czy tam jazydzi to inna bajka - ich smierc to tez
    nie nasza wina - ale tą rzeź trzeba zatrzymac. Jak? Chyba militarnie - tam trzeba
    wysłac wojsko. Tylko nie wiem czyje :)

    > qurcze - tu poruszyles co najmniej 5 spraw ktorych jednym zdaniem sie wyjasnic sie
    nie da - a tak napisane sprawiaja wrazenie calkowitego falszu kk.

    Falszu?

    > hehehe, wychodzi ze ja tez mam za duzo czasu - zgoda, za duzo internetu w zyciu :/
    To temat na kolejna internetowa dyskusje :-))))

    Takich dyskusji nikt za pol roku nie bedzie pamietal. Nie ma tez szans
    na przekonanie adwersarza, zwlaszcza takiego co okupuje wiekszosc
    grupowych watkow. :-P Generalnie nie ma to sensu gdy nikt inny juz nie
    czyta. Ale kraj wolny, wiec nie ma przeciwwskazan zeby realizowac sie i
    w ten sposob. :-)

    Pozdro.. TK