  • Data: 2012-06-04 22:43:39
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3W5m4p$1Fs@mike.oldfield.org.pl...

    > Bez przesady - między 15, a 18 to naprawdę gruba różnica :D
    >
    > Najmłodsza była Karolina - 16 w momencie robienia zdjęć, nota bene - na
    > sesje przyjechała z mamą, która była obecna w czasie sesji.

    Tłumacz się kłamco.
    Jesteś parszywą, kłamliwą, rudą gnidą, a tu jest dowód na to, że jesteś
    kłamcą:
    http://www.maxmodels.pl/index.php?t=pokaz_foto&u=244
    9611
    To jest Karolina

    A tu jest twój komentaż, do tego zdjęcia.

    trzypion napisał:
    Dodano: 2010-03-25 12:36:07
    Może byłby piękny akt, ale to najwcześniej za trzy lata, kiedy Karolina
    będzie już pełnoletnia ;)

    Taki komentaż napisałeś zboczeńcu 25 marca 2010r, a zdjęcie musiało być
    wykonane co najmniej 2 miesiące wczęśniej, bo pierwszy twój komentaż do tego
    zdjęcia jest z 17 stycznia 2010r.

    Jak więc widać byłeś zmartwiony tym, że najwcześniej Karolina będzie mogła
    pozować do aktów, kiedy osiągnie pełnoletność, czyli+
    wiek 18 lat.
    Gdyby miała wtedy 16 lat tak jak teraz twierdzisz to pełnoletność
    osiągnęłaby za 2 lata, a nie 3
    Wyraźnie napisałeś, że najwcześniej za 3 lata, czyli byłeś świadomy tego, że
    dziewczyna ma dopiero 15 lat.
    Tak więc parszywa gnido nie kłam.
    Nie chce mi się szukać w twoich zdjęciach, ale jestem pewien, że były też
    młodsze dziewczęta.
    Oczywiście nie mam nic przeciwko fotografii, ale twoje podniecanie się na
    widok dziecka (tak, tak 15-16 lat to jeszcze dzieci) i pisanie publicznie o
    aktach oraz przechwalanie sie na grupach "oglądaniem" dziewcząt podczas
    sesji zdjęciowych jest po prostu obrzydliwe i świadczy o twoich problemach
    seksualnych i być może nieudanym związku, albo co gorsza o zboczeniu.
    O twoich zaburzeniach mogą też świadczyć twoje teksty o "czochraniu bobra" w
    odniesieniu do małoletnich dziewczynek, które spędzają dużo czasu w
    łazience.

    Z jednym z czym się muszę z tobą w pełni zgodzić to, kiedy napisałeś o sobie
    prawdę, że jesteś knociarzem.