eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu › Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
    Date: Tue, 11 Jan 2011 10:47:42 -0800 (PST)
    <ighcla$mau$1@mx1.internetia.pl> <op.vo45movf4limig@sioux>
    <ighet7$35o$1@mx1.internetia.pl> <op.vo461mn94limig@sioux>
    <a...@a...googlegroups.com>
    <ighl9t$582$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <ighmlr$d0n$1@mx1.internetia.pl>
    <7...@z...googlegroups.com>
    <ighp8u$qqf$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@v...googlegroups.com>
    <ighr0j$4tc$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@a...googlegroups.com>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igi3mo$kqv$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@j...googlegroups.com>
    <igi8ab$gd8$1@mx1.internetia.pl>

    On 11 Sty, 19:36, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Oczywiscie, ze brak - checi do niekonczoncej sie dyskusji. Na kazdy "zarzut"
    > ktory uprzednio podales jest i odpowiedz, tylko po co? Jesli po pierwszym

    Po to ze to grupa dyskusyjna. Po to istnieje zeby pisac, odpowiadac,
    dyskutowac. Narazie podales jedno konkretne zastosowanie takiego
    ekranu (notatnik). Reszta to ogolniki (typu "mozesz wlaczac zdalnie
    dowolne operacje" - tylko JAKIE ?).

    > poscie wykazujesz tak silny upor to bedziesz walczyl do upadlego, nie
    > pierwszy raz.

    A skad, ja potrafie sie przyznac do bledu. Chocby ostatnio - w watku
    na temat sufitu podwieszanego ktos mnie przekonal ze jestem bledzie.
    Wcale nie jestem uparty, raczej dociekliwy ;)

    > Wam? Nie chce mi sie.

    A wstawac do ekranu w kuchni Ci sie chce.. Nie wierze :D
    I zeby nie bylo - w podanym przeze mnie watku sa entuzjasci ktorzy
    sobie takie ekrany spiete z PLC kupili i zaluja. Wyswietlaja tam
    bzdury typu temperatury, sile wiatru. Po tygodniu nikogo to juz nie
    interesuje (abstrahujac juz od tego ze wystarczy do tego byle
    bezprzewodowa stacja pogodowa za 100 pln).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.