eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć? › Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacz???
  • Data: 2011-12-09 12:35:22
    Temat: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacz???
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

    >Ciężko w 100% zaplanować wszystko, fotele kanapy itp, biurka stoliki,

    Dlatego kabel to takie sobie rozwiązanie.

    >mając skrętke masz wybor, gdzie będzie telefon stacjonarny (voip).

    Mając słuchawkę bezprzewodową kładę ja tam gdzie mi wygodnie
    Ja jestem zwolennikiem wyrzucania wszelkich urządzeń jeśli to tylko możliwe
    poza pomieszcenia użytkowe. Dlatego router/centralka voip, dysk sieciowy itp
    rzeczy proponuję umieścić gdzieś w szafce "multimedialnej" skonfigurować i
    zapomnieć;)
    Nie toleruję też wystających kabli ze ścian czy niepotrzebnych puszek,
    gniazdek itp robionych na zasadzie "przyda się" Ja uważam że jak faktycznie
    cos mi "się przyda" to wtedy sobie to zrobię.

    "w praktyce to wygląda niestety często inaczej niz na projekcie, dodatkowy
    "kabel gdzie koszt będzie 20zł max, to nie są koszta
    "ale każdy robi jak uważa.
    Tu 20 tam dwadziesci tu 30 itd i robi się kilka setek. A takie 20zł bo "się
    przyda" to zmarnowane pieniądze.

    >Ja bym się pochlastal jak bym nie dawał kabli :) chociaz z ruterami wifi na
    >codzien pracuję

    I korzystasz w praktyce z tych wszystkich kabli?