eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieintegra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?Re: integra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?
    From: XXX <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: integra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?
    Date: Mon, 25 Oct 2010 13:47:56 +0200

    > to musi być pod wysokoprądowe wyjście podłaczone?
    nie musi być bo cewka przekaźnika pobiera około 30 mA
    > skrętke od wyjścia centrali chciałbym doprwadzić do kotłowni to będzie ok
    > 20m
    tak jak najbardziej - skrętkę sam mam puszczoną od wszystkich możliwych
    rzeczy do centralki
    > i w kotłowni dać przekaźnik, czy tak moze byc?
    przekaźnik w kotłowni przy pompie
    czy przekaźnik musi byc przy
    > centrali,
    > ze względu na spadek napięcia na tych 20m?
    jw. przy pompie przekaźnik

    > zakupiłem integre 64 bo sporo czujek mam, a druga sprawa to
    > chciałem posiadać
    > dostęp przez telefon z systemem symibian do centrali jak i przez internet
    >

    > umozliwi mi wyłaczenie lub załączenie zdalnie alarmu
    > przydziele zewnętrzne ip dla ethm-1 i dzięki temu będę mogł zdalnie
    > zarządzać centralką, ETHM-1
    > tak to mam zamiar skonfigurowac,
    bardzo fajne podejście i możliwości do których jeszcze nie doszedłem
    chociaż mam zamiar. Ale to jak będę miał zbędne środki na ten cel.

    > brakowało mi tego wcześniej w CA10 ktory podłaczałem u rodziców kilka lat
    > temu
    > czy w CA10 mozna jakos zdalnie wyłaczyć wyjący alarm?
    zdalnie tak komórką + zestaw z allegro do alarmu GSM za parę zł a
    dokładnie za 60.

    Tak poza konkursem to ta centralka akurat w moim przypadku jeszcze robi
    parę innych rzeczy typu:
    - wl/wyl światła w niektórych pomieszczeniach,
    - sterowanie ogrzewaniem podłogowym,
    - symulacja obecności domowników,
    - min. sterownie pompą CWU,
    - itp. na które znajdę pomysł.