eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieintegra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?Re: integra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?
  • Data: 2010-10-25 11:21:06
    Temat: Re: integra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sposoby opisywane wcześniej nie spełnią twoich potrzeb na załączanie pompy
    > CWU po wykryciu ruchu.
    > Widzę że masz Integrę 64 więc to jak jak na system alarmowy to ponadto a
    > na system zarządzania niektórymi funkcjami domu to już sporo.
    > Integra 64 ma na sobie od 5 do chyba 13 wyjść które możesz dowolnie
    > konfigurować pod względem reakcji.
    > Wpinasz do jednego z wyjść na płycie Integra64 przekaźnik między tym
    > wyjściem a + zasilania, następnie konfigurujesz w centralce to wyjście w
    > przekaźnik MONO i przydzielasz do niego czujki na które reakcja ma
> [...]

    to musi być pod wysokoprądowe wyjście podłaczone?
    skrętke od wyjścia centrali chciałbym doprwadzić do kotłowni to będzie ok
    20m
    i w kotłowni dać przekaźnik, czy tak moze byc? czy przekaźnik musi byc przy
    centrali,
    ze względu na spadek napięcia na tych 20m?

    zakupiłem integre 64 bo sporo czujek mam, a druga sprawa to
    chciałem posiadać
    dostęp przez telefon z systemem symibian do centrali jak i przez internet

    umozliwi mi wyłaczenie lub załączenie zdalnie alarmu
    przydziele zewnętrzne ip dla ethm-1 i dzięki temu będę mogł zdalnie
    zarządzać centralką, ETHM-1
    tak to mam zamiar skonfigurowac,

    brakowało mi tego wcześniej w CA10 ktory podłaczałem u rodziców kilka lat
    temu
    czy w CA10 mozna jakos zdalnie wyłaczyć wyjący alarm?

    pozdrawiam