eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domuRe: internet kablowy w domu
  • Data: 2020-06-22 12:24:10
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22-06-2020 o 11:11, Jarosław Sokołowski pisze:
    > yabba napisał:
    >
    >>> Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem
    >>
    >> Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.
    >>
    >>> Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    >>> abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    >>> (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >>>
    >>> Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    >>> to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    >>> linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    >>> to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >>
    >> Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.
    >
    > Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    > absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    > optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    > nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    > kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.
    >

    Musisz przyjąć do wiadomości, że inni ludzie spotykają się z innymi
    sytuacjami niż Ty. A Twoja "poznanie rozumowe" nie zawsze będzie
    bezbłędne i zgodne z rzeczywistością.

    Tobie szybko usunęli awarię, a ja spotkałem dwie osoby u których awaria
    trwała tygodniami. Przyczyn opóźnienia mogę się tylko domyślać i wysuwać
    hipotezy.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1