eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domuRe: internet kablowy w domu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    Date: Wed, 24 Jun 2020 01:24:00 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 31
    Message-ID: <rcu2ue$eah$4@news.icm.edu.pl>
    References: <5eee52be$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eee5722$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eee680d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef392d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef49b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef5fa2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs219097.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1592954638 14673 31.60.3.26 (23 Jun 2020 23:23:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2020 23:23:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564511
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.06.2020 o 16:08, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Ja mam świetne warunki techniczne dla BSA, dające możliwość maksymalnej
    > teoretycznej prędkości łącza. Ale po latach używania coś zaczęło się
    > kisić. Złożyłem reklamację, i to nie jedną. Za każdym razem odpisywali,
    > że to "przestarzała centrala TP i do jej modenizacji brak możliwości
    > poprawy". To bzdura wierutna -- raz, że wcześniej działało, a dwa, to
    > sam skonsultowałem rzecz z TP, oni nawet nie planują modernizacji, bo tam
    > wszystko nowe. Przedstawiłem im więc wyniki swoich pomiarów, dowiodłem ich
    > winy (overbooking łącza Natii do centali TP). Reakcja była błyskawiczna --
    > dali 20% bonikikaty na fakturze "do czasu usunięcia przeszkód po stronie
    > TP". Co jak wiadomo nie jest nawet w planach, więc korzystam już piąty rok.

    O patrz, to może to mój przypadek też taki był. Miałem Netię Max20 na
    łączu TPSA. Pierwsze 3 lata synchronizacja na ok. 15/1,2 i bez szału ale
    jakoś działało. Awarii w zasadzie nie było i dało się jakoś żyć.
    Póżniej była jakaś pierwsza większa awaria i półtora dnia nie miałem
    netu (weekend akurat), sam nie wrócił, w końcu zgłosiłem i niby
    naprawili. Ale od tego czasu zaczęły się jakieś cyrki, potem kolejne
    jakieś pomniejsze awarie. Skończyło się tym, że mi net się
    synchronizował 2/0,6.
    Jak się strony zaczęły otwierać jak kiedyś na modemie - wgrywającymi się
    linijkami, to już mi się nawet nie chciało składać reklamacji, tylko
    poszło do nich wypowiedzenie umowy i od tego czasu się męczymy na też
    dość kiepskim LTE czekając z utęsknieniem od 3 lat na światłowód od
    Orange, który podłącza go wszędzie w okół tylko nie u nas...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1