  • Data: 2018-02-27 19:03:55
    Temat: Re: inus 15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2018 o 08:17, Maciek pisze:
    > Znasz jakiś sposób, żeby przez to nie odskoczył styropian? Bo inaczej niż
    > przez nawiercenie otworów przez tynk się tego nie da zrobić.

    Jak styropian jest już przyklejony do ściany (obojętne czym), to
    przejechanie pianą po narożach (tam gdzie kończy się styk
    styropian-ściana) to niczego nie oderwie. Chyba że piszesz o tym że nie
    masz dostępu, bo od zewnątrz podbitka i trzeba by rozbierać a od
    wewnątrz skosy wykończone - piszę bo nie zrozumiałem :-/

    > Poza tym mam też problem z przemarzającą podłogą na parterze, mimo że
    > fundamenty mam obłożone 10-cm izolacją na metr w głąb - to robiłem sam,
    > więc wiem...

    Masz na myśli, że temperatura podłogi w którymś pokoju spada poniżej
    zera? Czy np. okolice narożnika? Zakładam że nie piszesz o pomieszczeniu
    z podłogówką?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz