  • Data: 2018-08-23 13:23:45
    Temat: Re: izolacja bojlera
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 13:16:32 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Ale ale -co do chleba, walczyliście o ilosc odparowanej >wody i potrzebnej do tego
    energii. Ale mnie sie wydaje ze >woda w cieście jest odparowywana w niewielkim
    stopniu, >reszta jest wbudowywana w strukturę chleba a do tego dużo >energii nie
    potrzeba.

    Bo tak jest i nikt normalny nie twierdzi inaczej
    użytkownik tylko twierdził i wyliczał że całe 0,8l(a skąd tą ilość wziął to tez
    tajemnica) odparowuje.