  • Data: 2009-04-04 20:20:00
    Temat: Re: izolacja pionowa
    Od: r...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej kup sam te beczki z materiałem i je wydzielaj i pilnuj czy nie
    > kradną. Lepiej dać więcej niż za mało.
    > Pamiętaj też że Superflex10 musi zejść po ścianie i wejść na ławę i dalej
    > zejść z ławy na kilkanaściecm, a w miejscu styku ściany z ławą trzeba zrobić
    Tak czytając to co piszesz, chyba lepiej zrobić to samemu ;-)
    Zastanawiam się nad znajomą ekipą z Zabrza, oni też robią izolacje i
    wiem, że im można zaufać, co do ilości, jakości i uczciwości. Jak u
    znajomych robili izolację poziomą to pooddawali wszystkie materiały,
    które im zostały. Tylko, że u nich z terminami słabo aż do lipca, ale
    tak jest - takie ekipy to sobie ludzie sami polecają.
    W każdym razie wszystkie Twoje uwagi mam wydrukowane, zobaczymy czy
    ktoś się jeszcze odezwie i co zaproponuje, a potem zobaczymy, czy się
    nie da taniej.