  • Data: 2009-04-05 14:38:20
    Temat: Re: izolacja pionowa
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jeszcze sie nie zorientowałeś że kiki bierze najtńsze firmy a potem
    > kombinuje jak im nie zapłacić i takim "gospodarczym" systemem buduje dom.
    Nie miałem okazji, ale dzięki za powiadomienie, już myślałem, że jako
    firma jestem takim zdziercą. Zresztą nie jest on osamotniony w swoim
    myśleniu. Mnóstwo ludzi woła firmę, do różnych robót, bo oni mają
    odpowiednie narzędzia, maszyny, itd, ale jak mowa o zapłacie to
    najlepiej jakby policzyć po 15zł za godzinę, nikt nie myśli ile ten
    sprzęt i inne rzeczy kosztują. W końcu płacenie za jakieś bzdurne
    kafelkowanie od metra2, wodę od punktu czy w ogóle według kosztorysu,
    przecież to dla frajerów.
    Był raz taki klient, umowa na gębę, materiały jego, bez zaliczki, na
    szczęście wychodząc po rozmowie spotkałem sąsiada, okazało się, że
    gość kupuje najtańsze materiały, a potem ciąga się z firmami po sądach
    żądając odszkodowań, gwarancji, rękojmi i itp. Na drugi dzień
    pojechałem do niego z umową, że jeśli materiały jego to owszem zrobię
    to ale bez gwarancji i biorę 75% zaliczki. Zaraz zrezygnował.