    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: izolacja podlogi
    Date: Mon, 01 Aug 2011 08:44:37 +0200

    Użytkownik Skimir napisał:
    > bo samo wywinięcie nic nie da (jeśli pod folię dostanie się woda).

    a jak jest szczelnie połączona z izolacją i dostanie się woda, to co
    niby ma takie szczelne połączenie dać..???

    Też pytam całkiem serio.

    W końcu to izolacja przeciwwilgociowa, a nie przeciwwodna. Jakbyś
    posadawiał chudziak poniżej poziomu wód na działce, to rzecz jasna,
    trzeba by zrobić izolację super szczelną, ale tu sama folia na pewno by
    nie wystarczyła, jednak jak to ma być jedynie izolacja
    przeciwwilgociowa, to nie widzę sensu tej 'szczelności'. W końcu arkusze
    folii też układasz i co... łączysz je szczelnie ze sobą??? Ja zrobiłem
    sporą zakładkę i uważam, że to w zupełności wystarczy - w końcu woda
    stamtąd nie tryska, a wyższe warstwy bardzo skutecznie wszystko
    dociskają i nic nie ma prawa się przedostać - lustro wody jest dużo
    niżej, zatem i o jakichś możliwościach podchodzenia wody nie ma mowy.

    Ja wywinąłem i uważam, że to w zupełności wystarczy - jest sucho, nie
    teoretycznie, tylko praktycznie :-).

    pozdr
    Robert G