  • Data: 2009-02-21 21:59:50
    Temat: Re: ja oddaję głos na kota
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tadeusz Smal napisał:
    (...)
    > Swojego Koteczka najbardziej lubię za to ,że jest wredny
    > Jego pokazowy i stały numer to ocieranie sie o nogi
    > a następnie "kokocenie się" na grzebiecie
    > Ale gdy tylko ktoś zwiedziony tym próbuje go pogłaskać
    > to chwyta on pazurami rękę i wszczepia się w nią zębami
    > :))))))

    Nie kot jest wredny, tylko ludzie nie rozumieją jego "mowy".
    To, że kot wykocił się brzuszkiem do góry, wcale nie znaczy
    że można go po tym brzuchu głaskać. Łapami do góry to
    pozycja obronna i kot musi mieć ogromne zaufanie do człowieka,
    żeby pozwolił się głaskać akurat w tej pozycji. U domowego
    kota jest to zaproszenie do zabawy w polowanie.

    Krycha, koci tłumacz przysięgły ;)
    Najpiękniejszą muzyką przed snem