    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak długo schną tynki wew i wylewki?
    Date: Sun, 24 Jul 2011 04:39:19 -0700 (PDT)

    On 22 Lip, 14:30, shaman <g...@m...pl> wrote:
    > Cześć, muszę sobie na szybko ułożyć zgrubny harmonogram..  powiedzcie
    > mi do kiedy jest sens planować tynki wew. i wylewki tak aby zdążyły
    > wyschnąć wystarczająco do przezimowania? Nie zamierzam w środku grzać
    > bo aż tak mi się nie spieszy - jeśli nie dam rady wszystkiego zamknąć
    > odpowiednio wcześnie to spokojnie mogę poczekać do nast. wiosny.
    >
    > W tej chwili wygląda na to, że mógłbym tynkować w połowie października
    > - czy to nie za późno?

    Trzeba liczyc ze tynki wiaza jakies 2-3 tygodnie. Ale potem moga
    jeszcze schnac jesli sa grube.
    Jesli masz tynki cienkie (do 2 cm) to jak sie wyrobisz na miesiac
    przed mrozami to bedzie ok.
    Co do wylewek to jest troche gorzej. Dobrze jest je zrobic gdzies na
    poczatku wrzesnia bo schna dluzej.
    Ale papieru na te wiedze nie mam...