  • Data: 2010-11-24 13:09:50
    Temat: Re: jak do Was dotrzeć?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:icitvf$7es$1@news.telbank.pl...
    >>> A czemu tylko dwie?
    > bo te dwie determinują trzecią..

    Ja zawsze jak szukałem wykonawcy to przedstawiałem zakres robót, mówiłem ile
    jest czasu na zrobienie roboty i oczekiwałem w zamian ceny za całość roboty.
    A skoro ktoś poda swoją cene to oczywiste że ma zrobic w tej cenie dobrze. I
    oczekiwałem ceny całkowitej za robocizne. Materiały kupowałem najczęśćiej
    sam. A że powinno być zrobione dobrze to było oczywiste. W ciągu ostatnich
    kilku lat wybudowałem dom, drugi prawie od podstaw wyremontowałem,
    przeprowadziłem generalny remont mieszkania, jako prezes wspólnoty
    nadzorowałem generalny remont bloku w którym mam mieszkanie czyli wykonawców
    przewineło się wokół mnie sporo. I absolutnie nie potwierdzam relacji że ten
    robiący drogo to robi dobrze a ten tani to partacz. Na skróty próbowali iśc
    zarówno ci drodzy jak i ci tani. Trzeba pilnować, nadzorowac i wymagać a co
    tylko możliwe zrobić samemu. Wtedy będzie pewność ze zrobione jest dobrze.