  • Data: 2010-11-24 14:38:50
    Temat: Re: jak do Was dotrzeć?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-24 14:09, Kris pisze:

    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja zawsze jak szukałem wykonawcy to przedstawiałem zakres robót, mówiłem
    > ile jest czasu na zrobienie roboty i oczekiwałem w zamian ceny za całość
    > roboty. A skoro ktoś poda swoją cene to oczywiste że ma zrobic w tej
    > cenie dobrze. I oczekiwałem ceny całkowitej za robocizne. Materiały
    > kupowałem najczęśćiej sam. A że powinno być zrobione dobrze to było
    > oczywiste. W ciągu ostatnich kilku lat wybudowałem dom, drugi prawie od
    > podstaw wyremontowałem, przeprowadziłem generalny remont mieszkania,
> [...]
    To co piszesz jest w zasadzie oczywiste. To co napisał HANA też :) On
    pisał o ogólnej zasadzie, że nie da się zejść z ceną lub czasem
    wykonania poniżej pewnego pułapu nie tracąc na jakości. A Ty piszesz, że
    wykonawcy mają rózny próg oczekiwań a ponadto manipulują każdym z
    czynników tej trójstronnej zależności (cena, jakość, czas) i trzeba ich
    pilnować.

    Tak więc nie ma sprzeczności pomiędzy Waszymi wypowiedziami :)

    PZDR
    Shaman